AV uit te besteden voor evenementen
Redenen om uw AV uit te besteden voor evenementen. Interieur van een moderne vergaderzaal in een hotel met gecoördineerde AV-productie. Interieur van een moderne vergaderzaal Ook Alarmsystemen verkopen en plaatsen behoord tot ons takenpakket.
Nu meer dan ooit is de hotelbranche zozeer met productieteams gaan samenwerken dat het lijkt alsof de enige optie hun eigen AV-bedrijf is. Hotels willen dat u dat denkt omdat ze meestal een commissie krijgen als u ervoor kiest om met het eigen bedrijf te werken.
GEVAAR!!
Zonder concurrentie krijgt u misschien niet de beste optie in termen van prijs of kwaliteit. Deze blogpost zal zich richten op een klantgerichte ervaring voor het inhuren van een AV-bedrijf om hun ervaring de best mogelijke te maken.
AFZETPAALTJES VOOR EVENEMENTEN
Een afzetpaal is een paaltje dat gebruikt wordt voor het afzetten van gebieden of doorgangen en voor het vormen van wachtrijen of looproute. Afzetpalen worden veel gebruikt bij een evenement. Daarom is het de perfecte oplossing om afzetpaaltjes te huren
1. 1. Eén contactpersoon voor elk evenement
Als je het hele jaar door veel evenementen in veel steden organiseert, zul je jezelf uiteindelijk steeds weer moeten herhalen bij nieuwe groepen die je visie niet begrijpen. Deze aanpak omvat verschillende tijden, werkstijlen en de hoop dat ze alles begrijpen. Uw persoonlijke eventmanager kent uw evenementenstroom, begrijpt de persoonlijkheden van de presentatoren en de crew en weet waar hij of zij flexibiliteit kan inbouwen. U weet tot wie u zich moet wenden voor een update en om snel veranderingen door te voeren.
2. 2. Consistente ervaring op alle locaties
Samen met uw enkele contactpersoon komt consistentie van het geproduceerde evenement. Met verschillende bemanningen en leveranciers kunnen de zaken verkeerd worden uitgelijnd en kan uw merk vervormd raken. Er kunnen verschillen zijn in de beschikbaarheid van apparatuur of in de opslagmogelijkheden. Als u op verschillende locaties een andere ervaring biedt, zullen sommige mensen zich uiteindelijk bedrogen voelen. Het werken met een landelijk bedrijf als Mercury Sound & Lighting zorgt voor een soepel, gestroomlijnd evenement dat consistent is in het hele land.
3. 3. Toegewijd Onsite Team
Hotels zijn druk bezig omdat er altijd iets is dat de focus van de verschillende serviceleden vraagt. In-house AV-bedrijven kunnen verantwoordelijk zijn voor meerdere evenementen die tegelijkertijd plaatsvinden. Als u wijzigingen moet aanbrengen of als u een kleiner evenement bent, kan het zijn dat u niet de beschikbaarheid krijgt die u nodig heeft. Met een extern team ligt de focus volledig op uw evenement.
4. 4. Consistente prijsstelling
Forfaitaire tarieven lossen problemen op. Wanneer u hetzelfde bedrag betaalt voor individuele evenementen in een reeks, zult u een veel gemakkelijker tijd hebben. Net als bij het consistente team kunt u een consistent prijsmodel voor uw evenement verwachten. Er kunnen verschillende logistieke problemen zijn die de prijs in sommige steden verhogen, maar voor het grootste deel zal wat uw evenement kost om op de ene locatie te produceren vergelijkbaar zijn met de kosten op een andere locatie.
Mercury Sound & Lighting is een professioneel verhuurbedrijf van apparatuur en evenementenproductiebedrijf dat AV-oplossingen aanbiedt in Michigan en in het hele land. Bel ons vandaag nog op (734) 507-1177 om de mogelijkheden van uw evenement te bespreken.
Hoe haalt u het meeste uit het geluidssysteem van uw winkelruimte?
Jonge vrouw die de tijd neemt om comfortabel te denken in een winkel.
Uw bedrijf laten opvallen leidt tot meer bezoekers, meer aandacht en meer verkoop. Het hebben van een aantrekkelijke winkel is belangrijk voor grotere bedrijven, maar het verschil tussen slagen en falen voor kleine bedrijven. Hoe langer mensen in uw winkel blijven, hoe meer ze zich er prettig voelen en hoe groter de kans dat ze producten kopen.
U kunt een sfeer creëren in uw ruimte met kleuren, lay-out en verlichting, maar muziek wordt vaak over het hoofd gezien. Creëer een specifieke sfeer in uw bezoekers van opwindend en leuk voor het winkelend publiek of ontspannend voor een late maaltijd. Of u nu in de bouw- en installatiefase bent of uw ruimte aantrekkelijker wilt maken met enkele luidsprekers, er zijn mogelijkheden om de beleving van uw klanten te verbeteren.
Overweeg de volgende onderdelen van uw ruimte om te bepalen welke geluidsinstallatie voor u geschikt is.
Definieer de omgeving
Welke materialen vormen de vloerbedekking: tapijt, hardhout, beton of iets anders? Is er isolatie tussen u en uw winkelburen? De kleine details van uw ruimte kunnen een grote invloed hebben op de akoestiek en de manier waarop uw klanten uw ruimte ervaren.
Kies de juiste toon en het juiste volume
Het volume en de toon van uw muziek heeft invloed op de vraag of uw klanten de muziek meteen opmerken, of dat het op subtiele wijze bijdraagt aan hun ervaring. Mensen hebben verschillende voorkeuren tussen achtergrond- en voorgrondmuziek, de snelheid van de muziek en het al dan niet hebben van teksten. Denk aan uw ideale klant en doe onderzoek naar wat ze leuk vinden. Het creëren van surround sound vermindert het volume dat je nodig hebt om uit elke luidspreker te komen en zorgt voor een gelijkmatige ervaring zonder dode zones.
Kies de juiste technologie
Door gebruik te maken van een stereoluidsprekeropstelling met meerdere luidsprekers die allemaal in een monofoon kanaal zijn ingetoetst, ontstaat een uniforme ervaring in een winkel. Een versterker regelt het volume van elke luidspreker en draagt bij aan de geluidskwaliteit. Ook het afvlakken van storingen of het knisperen met versterkers